tirsdag 24. juni 2014

Summer-card





Denne gangen har jeg latt meg inspirere av to utfordringer, nemlig utfordringene hos The Shabby Tea Room og Kort O Mania. Det er sommerfugler, blomster og fargene grønt og rosa som er tema. Jeg har brukt disse papirene fra Graphic45 mye i det siste men de er så fine at de ble funnet fram igjen.
Jeg har klippet ut elementer og jeg har stanset ut en ramme i glitterpapir med dies fra Sizzix og skiltet som teksten fra Kort og Godt er stemplet på er stanset ut med dies fra Spellbinders. Jeg har pyntet med halvperler og glitter.




Jeg deltar i utfordringene hos:





Jeg ønsker dere en god kveld!

Synnøve

3 kommentarer:

  1. Rigtig smukt kort og skønne blomster! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    SvarSlett
  2. Vekkert kort!! herlige farger
    Tusen takk for du deltar hos Kort’ O Mania.
    Lykke til!!!
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  3. Very pretty...love all the gorgeous elements you have chosen!! Thank you for joining us at "The Shabby Tea Room" for our "Party Time" challenge!!
    Diane TSTR DT

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails