søndag 15. juni 2014

Sweet summertime...





Det har vært en fantastisk sommerdag her på Østlandet. Det har vært varmt og ikke en sky på himmelen men det ser nå ut som om dagen skal avsluttes med bulder og brak. Det er tordenvær i det fjerne…
Vi har spist frokost hos gode venner og gått nydelig tur langs sjøen. Vi har sett og hørt på koret som sønnen min synger i, Skedsmo Voices, opptre utenfor den flotte operaen i Oslo. Vi har også spist middag på terrassen vår. En super dag, med andre ord.

Jeg har igjen laget et kort med papirer fra Graphic45. Stempelet er fra Kanban og jeg har brukt dies fra Spellbinders og QK.



Jeg deltar i utfordringen hos:

Jeg ønsker dere en fantastisk start på en ny uke!

Jeg vil også takke for hyggelige kommentarer som jeg har fått i det siste! Det inspirerer!

Synnøve

2 kommentarer:

  1. Lovely vintage feel card - thank you for sharing with us at Southern Girls Challenge

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails