onsdag 9. juli 2014

Summer card






Det er varmt her om dagen så da er det jo naturlig å lage et sommerkort! Her har jeg latt meg inspirere av de nydelige papirene fra Prima. Sommerfuglen er fra Pion og tekststemplene er fra Norsk Stempelblad. Jeg er glad i å ta papirer fra hverandre og sette dem sammen igjen på nye måter, klippe ut motiver og skape en stemning eller et uttrykk. Noen ganger er det viktig å balansere elementene og ikke putte på for mye pynt og her har jeg bare satt på noen mørke halvperler fra Melissa Frances.








Jeg deltar i utfordringene hos:

http://kortudfordring.blogspot.no



Takk for at du tittet innom!

Synnøve

2 kommentarer:

  1. Så flott kort :)
    Takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  2. Nydeligt kort.
    Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails