mandag 7. juli 2014

World traveler






I dag har jeg laget et kort med reising og ferie som tema. Det er et staffelikort som er laget med papirer designet av Tim Holtz og stemplene er fra La-La Land Crafts. Motivet er farvelagt med Copics og jeg har pyntet med metallpynt og div utklipte elementer.  Brillene og klokka har fått et lag med Glossy accents.

Jeg har begynt å jobbe med modeller for høstens kurs og det er spennende. Vi planlegger å sette opp kurs på Bikuben ganske tidlig etter ferien. Jeg håper også å få til ett kurs eller to her hjemme.
Ta gjene kontakt hvis du har ønsker om tema for kurs eller ønsker å få tilpasset et kurs for en gruppe.









Jeg deltar på utfordringene hos:



Jeg ønsker dere mange flotte sommerdager!

Synnøve

3 kommentarer:

  1. Love the colours, the layout and all the ephemera

    SvarSlett
  2. Great card - thank you for joining us at Make My Monday

    SvarSlett
  3. Great card - thank you for joining is at Make My Monday

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails