onsdag 20. august 2014

Vintage card with flowers and hearts




Nå har jeg kost meg skikkelig med vakre papirer fra Pion Design. Resultatet ble et romantisk vintage kort i en litt stram stil. Jeg liker rett og slett veldig godt å lage litt stramme kort om dagen, gjerne i ulike stiler. Jeg har brukt et tekststempel fra Kanban og det rosa hjertet er stanset ut med dies fra Sizzix. Jeg har også pyntet med en vakker blonde og noen hjerter som jeg har hatt liggende lenge, men her passet de perfekt.

Det er mange som er innom bloggen min nå om dagen og det setter jeg stor pris på. Det er hyggelig at så mange synes det er inspirerende å titte innom.




Jeg deltar i utfordringer hos:






Takk for alle de hyggelige kommentarene jeg har fått i det siste! Det inspirerer alltid med en hilsen. :-)

Klem fra Synnøve

2 kommentarer:

  1. Lekkert kort Synnøve.
    Nydelige farger og papirer....

    Klem fra Kaia.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort i disse flotte arkene fra Pion:)
    Klem Bente:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails