tirsdag 9. september 2014

Fly away...




Denne gangen har jeg kost meg med nye dies ( Sizzix og Memory Box) og laget et kort med store kontraster. Den nye sommerfuglen til Tim Holtz er helt fantastisk! Her har jeg brukt akvarellpapir og hatt distressfarge på selve embossingfolderen for å få farge i selve mønsteret. Etterpå har jeg sprayet på litt vann for at fargen skal flyte ut jeg har hatt litt lim og glitter på kanten til slutt. Ramma jeg har brukt er fra K & Company og på bakgrunnen har jeg brukt et stempel fra Inkadinkado. Jeg har også pyntet med metallpynt og blomster.





Jeg deltar i utfordringen hos:


Jeg ønsker dere en flott dag!

5 kommentarer:

  1. Wow, this is so cool! Love the colors and cogs. :)

    SvarSlett
  2. Awesome project, thanks for sharing with us at CCCB!

    SvarSlett
  3. Wow!! Your frame is beautiful!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    SvarSlett
  4. GORGEOUS!!!!!!!!!!!!! Thanks so much for sharing your talent with us this week at CCCB :-)

    SvarSlett
  5. Wonderful use of mix media!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails