søndag 15. februar 2015

Ny fargeutfordring hos Sketchy Colors!






Ny søndag og ny utfordring hos Sketchy Colors. Denne gangen så er det fargene rosa, burgunder og grønt som skal brukes. Jeg fant fram noen av mine vakreste papirer og laget en boks for sjokoladehjerter som jeg ga bort til en god venn på Valentiner dagen i går. 


Papirene jeg har brukt er fra K&Company og stempelet er Tim Holtz design. Jeg har brukt dies fra Sizzix og QK.


Besøk bloggen til Sketchy Colors for mer informasjon og inspirasjon!


Jeg ønsker deg en flott søndag!

Synnøve

3 kommentarer:

  1. Nydelig sjokoladeeske, Synnøve:) Lekre ark og det opphøyde hjertet er kjempe fint.
    Ha en fin søndag.
    Smil fra Nancy:O)

    SvarSlett
  2. Lekker sjokoladeeske Synnøve...
    Lekre papirer.....
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  3. Synnøve, this is so pretty... Love all the details on this box. :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails