fredag 7. august 2015

Sweet Christmas card




Velkommen innom bloggen min!

Dette er et julekort som jeg laget like før ferien. Jeg prøvde meg på en teknikk hvor man stanser ut tekst og legger det inn igjen men med flere lag under for å utheve skriften. Jeg har brukt dies fra Sizzix og motivet er fra Heather Ellis. Jeg har fargelagt med Copics. Papirene er fra Basic Grey.

I dag er siste feriedag for meg i sommer og jeg rydder arbeidsrommet og resten av huset før vi får besøk av familie i morgen. Min yngste niese kommer på besøk fra Vestlandet og vi skal gjøre Oslo, så det gleder jeg meg til.

Så neste uke håper jeg å kunne sette meg ned ved et ryddig arbeidsbord og kose meg med nye papirer og stempler fra Bikuben. Jeg skal også ha et fast blogginnlegg på bloggen til Bikuben annenhver fredag utover høsten så det blir hyggelig. 

Jeg har også begynt å tenke på kurs for høsten så hvis du har noe du ønsker at jeg skal ha som tema på kurs i høst så er det bare å ta kontakt. Jeg blir alltid glad for innspill og ideer!


Kreativ hilsen fra Synnøve

1 kommentar:

  1. Kjempefint kort! Rent og lekkert! Du blir savnet hos Sketchy, men det blir fint å se deg hos Bikuben! God helg! Klem ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails