søndag 10. januar 2016

Cherish - ny utfordring hos Sketchy Colors!





Det er klart for den første utfordringen i 2016 hos Sketchy Colors og det er en skisseutfordring. Det er en enkel og fin skisse denne gangen og besøk Skechy Colors for å se de veldig forskjellige tolkningene av denne skissen.
Jeg har kost meg med papirer fra Tim Holtz og har laget et kort som egentlig er veldig typisk meg. Jeg liker å lage kort med litt mening og som er litt poetiske. Denne fargebruken er jeg også veldig glad i. Jeg ønsket meg litt dybde og farge i bakgrunnspapireret og da var løsningen og bruke noen gamle men vakre rub ons som jeg hadde liggende. Sommerfuglen og biene er fra K&Company og teksten er stanset ut med dies fra Sizzix.

Besøk Sketchy Colors for informasjon og inspirasjon!



Foto: Synnøve Dolven

Her snør det veldig i dag så her har vinteren virkelig kommet!

Jeg ønsker dere alle en flott søndag!

Synnøve

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails